.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده اسبق شرق مازندران :
تغییر مسیر آب سد گلورد را متوقف کنید / این کار غیرکارشناسانه است/ خودمان وارد عمل شده و آن را متوقف می‌كنيم
شمال نیوز : جمشیدی گفت: انتقال آب از مسیر واقعی و اصلی، حق مردم نکا است و اگر به داد ما نرسند آنقدر در مسجد می‌نشینیم تا به دادمان برسند و این تهدید نظام نیست چرا که ما علاقه‌مند به نظام هستیم؛ اما آقایانی که در این تغییر مسیر دخالت دارند؛ باید از خدا و خون شهدا بترسند......
تغییر مسیر آب سد گلورد را متوقف کنید / این کار غیرکارشناسانه است/ خودمان وارد عمل شده و آن را متوقف می‌كنيم شمال نیوز : نماینده اسبق مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: توقف تغيير مسير آب سد گلورد با فوريت اجرايی شود؛ در غير اين صورت اگر نسبت به توقف و تعطيلی كار اقدام نشود، خودمان وارد عمل شده و آن را متوقف می‌كنيم.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام محمدحسن جمشیدی،  در اجتماع مردم نکا در اعتراض به تغییر مسیر آب سد گلورد در مسجد جامع نکا اظهار کرد: تغییر مسیر آب سد گلورد کاری غیرکارشناسانه است و مسؤولان باید در این بخش با دغدغه بیشتری وارد عمل شده و کار کارشناسی انجام دهند.

وی افزود: مردم نکا از مردم ولایی، انقلابی و مؤمن قبل از انقلاب، حین و بعد از انقلاب هستند و همواره تابع ولایت، رهبری و نظام بوده‌اند و اجتماع اکنون مردم تنها به عملکرد برخی از مسؤولان و برقراری عدل و داد در جامعه است و نباید شبهه ایجاد شود.

نماینده اسبق مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما در قبل و بعد از انقلاب، قیام کردند، کتک خوردند؛ شکنجه شدند و به شهادت رسیدند و همچنان هم به شهادت می‌رسند و برای حفاظت از این کشور جان می‌دهند؛ یادآور شد: اتفاقی در راستای انتقال آب شرب از سد گلورد رخ داد که انتظار نداشتیم.

جمشیدی گفت: انتقال آب از مسیر واقعی و اصلی، حق مردم نکا است و اگر به داد ما نرسند آنقدر در مسجد می‌نشینیم تا به دادمان برسند و این تهدید نظام نیست چرا که ما علاقه‌مند به نظام هستیم؛ اما آقایانی که در این تغییر مسیر دخالت دارند؛ باید از خدا و خون شهدا بترسند.

وی با اعلام اینکه مردم بهشهر هم‌خواهان چنین اتفاقی نیستند؛ خاطر نشان کرد: ما دوستی دیرینه با بهشهر از گذشته‌های دور داریم و سالیان سال هم مردم بهشهر از آب انتقالی نکا استفاده می‌کنند و مشکلی برای انتقال آب نداریم اما این تغییر مسیر آب، مشکل آفرین است.

نماینده اسبق مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: این رودخانه هزاران سال جاری است و طبیعت، مردم روستاها و حیوانات و جانداران مختلف از این آب استفاده می‌کنند و تغییر مسیر رودخانه موجب نگرانی عمومی مردم برای خشکی در منطقه شده است.

جمشیدی بیان داشت: 20 روستا در مسیر رودخانه مهربان‌رود قرار دارند و مردم مظلوم و ضعیف منطقه هزارجریب و روستاهای کوهستانی و بالادست، از این آب تغذیه می‌کنند و تغییر مسیر رودخانه موجب خشک کردن آب مصرفی مردم این روستاها می‌شود.

وی با اعلام اینکه اکنون خشکسالی در کشور، استان و منطقه کاملا" مشهود است؛ یادآور شد: نمی‌توان با کار غیر ارشناسانه و براساس تصمیمات فوری، آب رودخانه را قطع و مسیر آن را تغییر دهند و خواهشمندیم در این راستا کار کارشناسی انجام شود.

جمشیدی اظهار کرد: این کار و تغییر مسیر آب از سد گلورد، به مصلحت نیست و مسؤولان و دست‌اندرکاران این امر متوجه باشند.

وی افزود: بهشهر و مردمان بهشهر، برادر ما هستند و ما از دیرباز با هم دوست و برادر هستیم و هیچ مشکلی برای انتقال آب از نکا به بهشهر وجود ندارد اما با کار غیرکارشناسانه و مسؤولی که این کار را انجام می‌دهد؛ مخالفیم.

نماینده اسبق مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: این سد، از منافع شهرستان نکا است که با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان ایجاد شده و به آبگیری رسیده است و به نوعی از منافع شهرستان نکا است و ما به منافع ملی و مردمی، حساس هستیم.

جمشیدی افزود: اینکه مسیر انتقال آب از مسیر نکا به بهشهر در حال انتقال است نه تنها برای بهشهر دارای منفعت نیست بلکه برای بهشهر هم ضرر دارد و هزینه‌های فراوانی باید پرداخته شود و مسؤولان باید به داد ما برسند.

وی گفت: مردم ما زنده هستند و نسبت به منافع خود حساس‌اند، در انتقال آب به بهشهر و شهرهای همجوار مشکلی وجود ندارد اما تغییر مسیر رودخانه از نکا به بهشهر اجحاف در حق مردم، کار غیرکارشناسانه و ظلم به این مردم  است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 2 ارديبهشت 1397
جناب آقای جمشیدی گرامی. بابت حس وطن دوستی ای که نسبت به شهرمان نکا دارید بسیار خرسندیم و بابت ایستادگی ای که در برابر تغییر مسیر آب سد انجام میدهید دست بوس شما هستیم. ولی کاش به این مطلب هم واکنش نشان میدادید زمینهایی را که در محل خودتان تصاحب شده اند و تبدیل به باغ کرده اند را نیز متعلق به بیت المال می دانستید و همه مردم در آن سهیم بوده اند.
پیرمردنکائی 2 ارديبهشت 1397
عزیزان!همه این کارها صرفابازی دادن هست و والسلام!!
اگرذهن همین بزرگواران یاری کندچندین سال به عقب برمیگردیم!!دردورانیکه
همین بزرگواران پست داشتن حدود15 حلقه چاه آب عمق ازهمین شهرستان نکارو2دستی تقدیم به شهرستان بهشهرکردن وجالبتراینکه حتی 700میلون بودجه شوهم توسط همین بزرگواران تهیه وتصویب وتقدیم شدتاخدای نکرده پروژه برزمین نماند!!مردم اعتراض کردن دقیقایادمه آنروزهمه متحدشده بودن!!چپ وراست!شهریوروستائی همه وهمه!راستی چه اتفاقی رقم خورد؟؟؟
من بشماقول میدهم هرکاری کنید بلا اثرو بیهوده هست!!زیراکارتمام شده هست!!!جناب شاعری وقتی بخاطر کمکاری وعدم شایستگی آرای خودشو توشهرستان نکا ازدست رفته دید!!تنهاحربه را توسل بمردم بهشهروکسب آرا یشان دید!!لذاباتوجه به زمان اندک مانده به انتخابات بایدچکارمیکرد؟؟
باخودگفت بهتراست تا بقول اهالی ورزش خصوصافوتبال بمب خودشو روکند!!
لذا دراین میان عزیزانیکه صرفابخاطرهمسوبودن بی محاباکماکان ایشان رامورد حمایت قرارمیدادن هرگزپیش خودحتی خیالش راهم نمیکردن که شاه مهره شا
ن یک چنین رکب مهم روبهمه شان بزند!!اما همانطورکه عزیزان بهترازمنه نگارند
ه میدانند!!سیاست پدرمادرندارد!!!
جناب دکترشاعری بقول معروف تیرخلاص روشلیک کرد!!وبنابرسابقه موجود
آنهم درهمین شهرستان همه این بزحمت افتادنهاوحرص وجوش خوردن بهیچ
عنوان نمیتونه کاری ازپیش ببره!!
اگربخایم باخودمون صادق باشیم که مردم مادرطول سالیان سال بارهاودرهمه
مدت ثابت کردن بامسئولان صادق بودن!!واین مسئولان بودن!!وهستن!!وخوا
هندبود!!که بخاطرمقام ومنصب وپست ومقامشان چه رکب هائیکه بمردم نزدن
!!!آقایان مسول!!تاکی؟؟؟شماپیش وجدان خفته تان درقبال اینگونه کارهایتان چه جوابی برای این مردم دارید؟؟؟آقایانیکه صرفابخاطر خط وجناح بازیهایتان و
حفظ گروه تان میخاییداین افرادراحمایت کنید؟؟آیاصدای خردشدن استخوانهای
غروروصلابت مردم نکارونمیشنوید؟؟؟
درخاتمه اینراهم عرضکنم!!بخدای احدو واحدقسم میخورم!منه نگارنده وهمه مردم شریف نکا بهیچ عنوان با دادن آب به مردم شریف وعزیزوبرادربهشهرو گلوگاه ورستمکلا نبوده ونیستم!!!وبصراحت عرض میکنیم ازآنجائیکه پروژه سد
گلورد متعلق به نکابوده ومردم نکاتاکنون وحتی بعدتمام مشکلات وهمچنین
معظلات سدرابجان خریدن!!!دربه ثمررسیدن این پروژه چندین نفرمصدم ومجرو
ح وحتی احتمالاکشته دادن!!!کارگرانیکه عمدتاازهمان حوالی سدوازقشربسیار
فقیرمنطقه بودن شده که ماههابدون دریافت حقوق جانانه بطورشبانه روزی کار
کردن تااین پروژه هرچه زودتربه بهره برداری برسد!!تاشایدباافتتاح آن وبهره وری ازآن عایداتی برای مردم شهرستان حاصل شود!!!
بخاطرعبورومرورکامیونهای حامل مصالح تمام جاده های منطقه مسشتهلک
گردیدن!!همان جاده ایکه باهزاران خون دل خوردن مردم منطقه باهزارنذرونیاز
و منت به اصطلاح آسفالت شدتاشایدمردم بتوانندازآن بهره ببرن!!امادراصل
بنام مردم نکا وبکام دیگران شد!!!
حالاکه باهزاران اماواگروامیدوآرزووباتلاشهای دولتمردان ومساعت وتوجه خاص برادربسیاربزرگوار جناب دکتردژپسندوهمه مسئولان زحمتکش این طرح قابل
بهره برداری شد!!اینگونه بخاد کم لطفی بکنند!!بخداظلم است درحق مردم نکا
درخاتمه امیدوارم خداوندعاقبت همه ماروختم بخیرکندانشالله!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.